CLVAEl Certamen Nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta, arriba a la 15a edició amb l'objectiu d'ajudar els participants en la consolidació de la lectura. La dinàmica i la planificació del Certamen pretenen engrescar l’alumnat a practicar en un exercici de destresa lectora en veu alta que afegeix un element dramàtic i estètic tan important en el procés per esdevenir bons lectors. 

Adreçada a CM i CS d'Educació primària i a ESO.

Informació: http://www.lecturaenveualta.cat 

Inscripcions fins el 31 d'octubre de 2018. Places limitades

Programes d'Innovació pedagògica:

  • Orientació educativa per a l'aprenentatge competencial orientador. Selecció de centres educatius interessats a formar-ne part a partir del curs 2018-2019 (-->)
  • Apadrinem el nostre patrimoni. Selecció de centres educatius interessats a formar-ne part a partir del curs 2018-2019 (-->)
  • STEAMCcat. Selecció de centres educatius interessats a formar-ne part a partir del curs 2018-19 (-->)

Reconeixement de projectes d'innovació pedagògica. Els centres interessats disposen fins al 30 de setembre per presentar la sol·licitud (-->)

Modalitats, programes, projecte i pràctiques a XTEC

balments2018La problemàtica de la violència és quelcom que esdevé una preocupació constant, a nivell educatiu i clínic. Alguns nois i noies, en certs moments poden mostrar una actitud agressiva, sigui vers l'entorn, els companys, els adults o vers ells mateixos. Es parla molt de la simptomatologia de la violència. Tanmateix, és la violència un símptoma o és la marca de la seva absència?

La Institució Balmes us convida a les properes Jornades Tècniques que es realitzaran els dies 2 i 3 de juliol, de 10:00 a 14:00 h., a la sala d’actes del centre “Cal Ninyo”, c/ Major, 43 a Sant Boi de Llobregat. Presentació de vinyetes per part de professionals de Balmes I, Balmes II, UME i CRETIC amb la intervenció d’Enric Berenguer que farà una conferència inicial i acompanyarà la conversa.

Els interessats es poden inscriure'ns clicant al següent enllaç, formulari inscripció.