Aquest mes de novembre s'ha estrenat el nou portal de l’empleat de la Generalitat de Catalunya ATRI. El canvi més visible és la nova navegació, intuïtiva, accessible, amb totes les opcions disponibles a un sol clic, els menús antics s'han reorganitzat, de manera que s'ha aconseguit una nova agrupació dels continguts del portal. També s'ha fet una tasca important per simplificar els formularis i optimitzar les cerques que es poden fer. 

A més del canvi d’imatge, més moderna i visual, també hi ha novetats en les tramitacions i nous serveis per a la realització de gestions de personal. En concret incorpora una nova funcionalitat "Sol·licitud a recursos humans" i a partir d'ara el personal docent del Departament d'Educació podeu tramitar a través del portal algunes sol·licituds què fins ara es feien als serveis territorials o al Consorci. 

De moment només es pot fer la presentació de la sol·licitud, però es treballa perquè tota la tramitació sigui electrònica.

Les sol·licituds que es poden presentar a ATRI son:

  • Situacions administratives (excedències per a la conciliació, per incompatibilitat, serveis especials, serveis en altres administracions i reingrés al servei actiu)
  • Jubilacions (ordinària per edat i voluntària)
  • Perllongaments en el servei actiu
  • Reconeixements de serveis prestats
  • Triennis
  • Estadis
  • Mesures per a la reincorporació progressiva al lloc de treball per malalties oncològiques o d'especial gravetat
  • Sol·licituds de certificats (Annex I, serveis prestats i llocs ocupats i de funcions)

Com es fa

Per crear una sol·licitud cal accedir a l’opció Expedient > Sol·licituds a Recursos Humans > Alta sol·licitud. Segons el tipus de sol·licitud a realitzar, varia la informació que sol·licita la pàgina. 

Al portal de centre, anirà publicant-s'hi informació de com s'ha de fer la tramitació segons el tipus de sol·licitud.

Mireu el vídeo explicatiu del nou ATRI 

Share