És un cicle de seminaris web (webinars) on podreu conèixer les experiències de la comunitat educativa en relació amb l’educació en línia.
La iniciativa va nèixer durant l'emergència provocada per la Covid-19 i s'ha représ aquest curs 2020-21 per seguir donant veu als docents amb l'objectiu d'oferir eines, recursos, estratègies i propostes per treballar de forma híbrida als centres i a favor de mantenir un aprenentatge competencial i actiu per part de l’alumnat, amb el suport de les eines digitals.
Cada dijous a les 6 de la tarda. Programació
Nous espais: Píndoles d’Scratch! i Píndoles de Pensament Computacional Desendollat!
També podeu accedir als enregistraments en vídeo del Seminari web de Pensament Computacional Desendollat, Scratch i App Inventor que es va fer el passat 20 d'octubre.
Actualització 2 novembre 2020
L'activitat La ciència en primera persona d'enguany serà en format virtual, per a adaptar-se a les mesures de prevenció ssanitària. La convocatòria s'adreça a 3r i 4t d'ESO. L'alumnat que hi participi haurà de respondre el/s repte/s que els plantejaran cadascun dels 4 científics proposats,
Posteriorment, el dia 18 de novembre de 2020 al matí, en connexió en línia els científics, l'alumnat podran fer les preguntes relacionades amb la seva recerca i amb aspectes més personals. Més informació. Inscripcions fins el 8 d'octubre de 2020 Ampliat el termini fins el dia 14
Proposta de treball:
El projecte Bosc i sostenibilitat, de l’Exploratori dels Recursos de la Nutura té per objectiu donar a conèixer els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’Agenda 2030 relacionats amb el bosc.
S'amplia el termini d'accés al Portal de la demanda fins el dilluns 2 de novembre a les 10:00 (compte!, el text de la web no està actualitzat)
A la pestanya Documentació hi trobareu
- Manual del Portal de la demanda
- Manual de l’aplicació Gestió d’identitats digitals (IDI)
El Pla Educació Digital Catalunya 2020-23 té per objectiu contribuir des de l'escola al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes de Catalunya necessiten per viure i treballar en una societat en transformació constant. Eixos fonamentals del pla:
- assegurar que els i les alumnes de Catalunya siguin digitalment competents en acabar l'ensenyament obligatori
- augmentar el nombre de professorat que tingui la competència digital docent entesa com una competència clau del segle XXI
- teixir una xarxa de país amb centres digitalment transformats que facilitin l'aprenentatge en el marc de la transformació educativa
Contingut del Pla (PDF) | Vídeo de presentació (46') |
Pàgina 2 de 34