-
Àmbit Aprendre a aprendre
-
Visual thinking per al docent del segle XXI
-
Una invitació a la dimensió matemàtica
-
Ensenyar a aprendre (amb base en l'evidència científica)
-
Àmbit Gestió i acompanyament
-
Gestió de conflictes i acompanyament emocional dels alumnes
-
Transicions, propostes i reflexions per transitar bé, dels confinaments als retrobaments
-
La relació amb les famílies post-confinament
-
Pràctiques restauratives a l'aula
-
Emocions i necessitats essencials, per encarar millor el nou curs
-
El dol i la vida
-
Àmbit Digital
-
Riscos i amenaces amb què es troba el jovent a diari a les xarxes socials
-
Ficció digital infantil i juvenil, què és i per què m'hauria d'importar?
-
Exemples de ludificació i aprenentatge basat en jocs a l'aula de primària i secundària
-
Eines digitals per a una avaluació formativa
-
Quadern virtual i competencial del professorat
-
Expressa’t amb Flipgrid
-
Àmbit Gestió i lideratge a l'aula
-
La gestió d'aula
-
Viure i treballar amb entusiasme
-
Lideratge a l'aula. Treball en equip entre docents.
-
Àmbit Inclusió
-
Disseny universal aprenentatge ( DUA) a l'aula
-
Els canvis d'etapa vital en el alumnes amb TEA: canvis importants en la vida quotidiana, la pubertat, canvis de centre educatiu, la transició a l'edat adulta
|
|